2008年12月2日星期二

About *Little fish* Asian/Chinese Fashion store

hey!~
大家好呀~!

I have a little store :) it name was "Little fish", same to my chinese name.
我在SL有一间小小的店铺,名字叫作“Little fish”,取自我的中国名字(我是中国人^_^)

I can mand some clothes which I Favorite in here.
Second life bring lot surprise for me. makes me understand myself clearly , beacuse I never try to mand anything in Virtual World.
在这里我可以制作一些自己喜欢的衣服(我是粉臭美滴)
SL带来了无数惊喜,她使我更加的了解自己,因为在这之前,我从来没有尝试过在虚拟世界中创造任何东西。


Interested in drawing but don't have chance to learn.So when I Start try to design is very difficult for me.but I really feel happy when I mand something.
Now I have a store, and many cute clothes ^_^ very fantastic isn't it?

对绘画相关的东西很感兴趣,但是一直没有机会学习,所以当我开始在SL进行创造的时候感觉非常困难,一切重头开始。但是当我做衣服的时候真的觉得非常开心。
现在,我拥有了一间属于自己的小店,制作很多可爱的东西,这真的是很奇妙的事,对吗?
ok. Let me show my store for you.
好了,让我来向你展示一下自己的店铺吧。



this is my store house.
I Build it by myself, aha I m not good at building. but I think it's not bad *^o^*
这是我的主要店铺。
我直接建造了这个房子,虽然我不是太擅长建造,但是我觉得它还不赖。


I will mand some cute dress.
Little cute and Little sexy,looks like cosplay style.
我会做一些可爱的裙子。
带着一些可爱,一些性感,看上去很有cosplay的风格。


ahh~! this is my first Creation :Chinese Qipao, Chinese traditional dress, very Noble and elegance, I like Qipao so much.
哈,这是我最早的创作:中国旗袍,中国传统的礼服。
穿上旗袍令人高贵而且气质优雅,我非常喜欢旗袍。


My christmas Corner. Many gift all free ~
我商店的圣诞布置,有很多免费礼物赠送哦~

Another Showcase.
其他的一些展示台。

没有评论: